Bij Zyvora Amsterdam hechten we veel waarde aan een efficiënt verzendproces, om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel en soepel mogelijk wordt afgehandeld. Hieronder vindt u alle details met betrekking tot ons verzendbeleid:
Verwerking van Bestellingen
Alle bestellingen worden binnen een tijdsbestek van 1 tot 3 werkdagen verwerkt, met uitzondering van weekenden en feestdagen. Deze verwerking begint zodra we uw orderbevestiging per e-mail hebben ontvangen. Zodra uw bestelling is verwerkt, ontvangt u een melding om u op de hoogte te stellen dat uw bestelling is verzonden.
Verzendkosten
Bij Zyvora Amsterdam streven we ernaar om het winkelen zo gemakkelijk en voordelig mogelijk te maken. Daarom hanteren we gratis verzending voor alle bestellingen.
Verzendtijden en Soorten
Hier zijn de geschatte verzendtijden en soorten voor uw referentie:
- 5-10 Werkdagen: Verzending naar Nederland / België met gratis verzending voor standaard producten.
- 7-12 Werkdagen: Verzending naar Nederland / België met gratis verzending voor grote producten.
Let op: Hoewel we ons uiterste best doen om uw bestelling tijdig te bezorgen, zijn we niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen bij de verzenddienst.
Defect en/of verkeerd product?
Wat vervelend! Helaas kan het voorkomen dat je product beschadigd raakt tijdens het transport of dat er een verkeerd product wordt geleverd. Hiervoor leveren wij de eerste keer altijd kosteloos een nieuwe pakketje en kunnen we helaas geen terugbetaling uitvoeren. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen we je volledige aankoopbedrag terug.
Verloren / teruggestuurd pakket?
In het geval dat een pakket verloren is gegaan of niet is afgeleverd als gevolg van een logistieke reden, zullen wij altijd een nieuw pakket verzenden voordat wij overgaan tot ons terugbetalings- en retourbeleid.
Levering tijdens niet thuis of bij het postkantoor
Indien een pakket geleverd wordt aan de deur of afgegeven wordt op een postkantoor heeft Zyvora Amsterdam de kosten gemaakt om het pakket te leveren. Indien het pakket niet wordt aangenomen of niet opgehaald wordt van het postkantoor dan gaat dit automatisch retour richting de leverancier en zijn wij gerechtigd om €15 euro van het bedrag dat je retour krijgt, in te houden.
Annulering van geplaatste bestellingen
Onze bestellingen worden direct in het verwerkingsproces gestopt, annuleren is daarom helaas niet mogelijk.
Indien u aanvullende informatie nodig heeft of vragen heeft over ons verzend- & leverbeleid, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.