FAQ
Algemeen
We streven ernaar dat u volledig tevreden bent met uw aankoop. Daarom accepteren we retourzendingen van alle artikelen binnen 14 dagen na de aankoopdatum. Voor gedetailleerde instructies over het retourproces, verwijzen we u graag naar onze Retourpagina.
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een trackingnummer via e-mail. Met dit trackingnummer kunt u de status van uw bestelling volgen op onze website of op de website van de vervoerder.
We begrijpen dat er soms wijzigingen nodig zijn. Als u uw bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact op met ons klantenserviceteam. We zullen ons uiterste best doen om aan uw verzoek te voldoen.
Het kan soms voorkomen dat de bevestigingsmail in de spam beland, check deze dan ook als eerste. Als hij daar ook niet in staat heeft u wellicht een typfout gemaakt bij het invullen van uw mail. Stuur in dat geval een mailtje naar de klantenservice. Zij kunnen een update geven over de status van je bestelling.
Betalingen
We bieden diverse betaalmethoden aan, waaronder creditcards (Visa, MasterCard, American Express), Paypal, IDEAL, Bancontact, en Apple Pay.
Ja, we nemen de veiligheid van de betalingsinformatie van onze klanten zeer serieus. Alle transacties worden veilig verwerkt, en we maken gebruik van encryptietechnologie volgens de industriestandaard om uw informatie te beschermen.
Verzending
De levertijd is afhankelijk van uw locatie en de gekozen verzendmethode. U kunt gedetailleerde informatie over de verzendtijden vinden in ons verzendbeleid.
Bij Zyvora Amsterdam nemen we vandaag alle verzendkosten voor eigen rekening!
Ja, we verzenden ook naar postbusadressen. Zorg er wel voor dat u uw volledige en nauwkeurige verzendadres verstrekt om vertragingen in de levering te voorkomen.
Contact
U kunt contact opnemen met ons klantenserviceteam door een e-mail te sturen naar support@zyvora.nl of door gebruik te maken van het formulier op de contact pagina.
We waarderen uw feedback zeer. U kunt ons een bericht sturen via onze contactpagina op onze website, of u kunt een e-mail sturen naar support@zyvora.nl.
Op dit moment hebben we geen fysieke winkel. We werken samen met een magazijn om onze operationele kosten laag te houden en u de beste prijzen te kunnen bieden.